The Future of Selling Consumer Goods 2010

Presentations

Winning Together in difficult times


“Winning together – difficulties, challenges, overcoming obstacles, new programs and success stories”

Enrico Toja, Trade Relations Expert, Board member του Eυρωπαϊκού Συνδέσμου Κατασκευαστών Επωνύμων Προϊόντων, Board member του ECR Γαλλίας, Vice President κοινότητας-peer endorsement

Κατεβάστε την παρουσίαση (Zip 2589 KB)

“It’s the business of the future to be dangerous”

Helena Chari, Διευθύνουσα Σύμβουλος, TNS ICAP

Κατεβάστε την παρουσίαση (Zip 6927 KB)

“Η χρήση της τεχνολογίας τού σήμερα σαν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα για το αύριο στα καταστήματα λιανικής”

Δημήτρης Βιδάλης, Διευθυντής Πωλήσεων, Β. Ι. Αλμπάνης

Κατεβάστε την παρουσίαση (Zip 9377 KB)

“Βελτίωση της εφοδιαστικής αλυσίδας μέσω συνεργασιακών μοντέλων παραγγελιοδοσίας”

Χρήστος Στέλλας, Διευθυντής Πωλήσεων και Ανάπτυξης Πελατών, Retail@Link

Κατεβάστε την παρουσίαση (Zip 2452 KB)

“Tesco case study and mobile solutions in retail area”

Atacan Onen, Channel Sales Manager, Turkey & Balkans, Honeywell Scanning & Mobility (Mobile Technology

Κατεβάστε την παρουσίαση (Zip 12942 KB)

“Shopper marketing & PL products”

Luis Michel Barbotin, President Global Shopper Insights, SymphonyIRI

Κατεβάστε την παρουσίαση (Zip 2255 KB)

“Price discounts – getting a great deal more, with a great less”

Colin Harper, Head of Insight, Institute of Promotion Marketing, UK και Διευθύνων Σύμβουλος, Storecheck Marketing Ltd

Κατεβάστε την παρουσίαση (Zip 1293 KB)

“The online opportunity for traditional retailers”

Στέφανος Λουκάκος, Country Manager, Google Hellas

Κατεβάστε την παρουσίαση (Zip 7002 KB)

“Maximizing Sales from better Promotions – efficient use of price discounts and other tools”

Colin Harper, Head of Insight, Institute of Promotion Marketing, UK και Διευθύνων Σύμβουλος, Storecheck Marketing Ltd

Κατεβάστε την παρουσίαση (Zip 2704 KB)